SLA
  • 07 Aug 2023
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

SLA


Shrnutí článku

Nastavení času a kdy se má SLA počítat na konkrétní agendě se nastavuje v sekci SLA kterou najdete v Administrační menu > Helpdesk > SLA.

V přehledu naleznete všechny definované SLA v aplikaci. Filtrovat můžete podle:

  • Agenda - filtrace SLA podle agendy.
  • Stav - filtrace podle stavu workflow. Volby jsou návazné na zvolenou agendu.
  • Typ úkonu - filtrace podle typu úkonu.
  • Priorita - filtrace podle priority.

Nové SLA

Přes volbu Nové SLA se otevře okno pro nastavení nového SLA v aplikaci. Nastavení je rozděleno na Detail a Ostatní.

Detail

  • Typ SLA - výběr typu SLA z číselníku.
  • SLA - definice trvání SLA. Možnost definovat dnů, hodin, minut nebo jejich kombinaci.
  • Poznámka - možnost zapsat interní poznámku k nastavení SLA.
  • Agenda - výběr agendy z číselníku. Možnosti jsou k dispozici podle nastavení vybraného typu SLA.
  • Typ úkonu - možnost vybrat typ úkonu. Možnosti výběru jsou závislé na zvolené agendě a jejím nastavení.
  • Priorita - možnost volby priority z číselníku priorit která bude v požadavku jako podmínka pro dané SLA.
  • V provozní době od-do - možnost nastavení časového rozsahu kdy se SLA má počítat.
  • Včetně víkendů - volba, zda se má SLA počítat i o víkendech.
  • Včetně svátku - volba, zda se má SLA počítat i o svátcích.
  • Stát - výběr státu podle kterého aplikace bude kontrolovat svátky.

Ostatní

  • Partner - možnost vybrat partnera z číselníku partneru u kterého se bude aplikovat nastavení počítaní požadovaného data podle SLA.
  • Min. SLA - možnost nastavit hodnotu která určí, že požadovaný termín požadavku/úkonu nemůže být dřív, než je trvání SLA mínus hodnota nastavená zde.
  • Max. SLA - možnost nastavit hodnotu která určí, že požadovaný termín požadavku/úkonu nemůže být pozdeji, než je trvání SLA plus hodnota nastavená zde.
  • Vyšší datum - volba způsobí, že požadovaný termín u požadavku/úkonu se vybere vyšší datum mezi požadovaný termín (zadán při zápisu požadavku/úkonu) nebo SLA.
  • Aktualizovat Požadovaný datum v HD - volba pro automatickou aktualizaci požadovaného datumu v Helpdesku.

Byl tento článek užitečný?

What's Next