- Vytisknout
 
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?    
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Nastavení času a kdy se má SLA počítat na konkrétní agendě se nastavuje v sekci SLA kterou najdete v Administrační menu > Helpdesk > SLA.
V přehledu naleznete všechny definované SLA v aplikaci. Filtrovat můžete podle:
- Agenda - filtrace SLA podle agendy.
 - Stav - filtrace podle stavu workflow. Volby jsou návazné na zvolenou agendu.
 - Typ úkonu - filtrace podle typu úkonu.
 - Priorita - filtrace podle priority.
 
Nové SLA
Přes volbu Nové SLA se otevře okno pro nastavení nového SLA v aplikaci. Nastavení je rozděleno na Detail a Ostatní.
Detail
- Typ SLA - výběr typu SLA z číselníku.
 - SLA - definice trvání SLA. Možnost definovat dnů, hodin, minut nebo jejich kombinaci.
 - Poznámka - možnost zapsat interní poznámku k nastavení SLA.
 - Agenda - výběr agendy z číselníku. Možnosti jsou k dispozici podle nastavení vybraného typu SLA.
 - Typ úkonu - možnost vybrat typ úkonu. Možnosti výběru jsou závislé na zvolené agendě a jejím nastavení.
 - Priorita - možnost volby priority z číselníku priorit která bude v požadavku jako podmínka pro dané SLA.
 - V provozní době od-do - možnost nastavení časového rozsahu kdy se SLA má počítat.
 - Včetně víkendů - volba, zda se má SLA počítat i o víkendech.
 - Včetně svátku - volba, zda se má SLA počítat i o svátcích.
 - Stát - výběr státu podle kterého aplikace bude kontrolovat svátky.
 
Ostatní
- Partner - možnost vybrat partnera z číselníku partneru u kterého se bude aplikovat nastavení počítaní požadovaného data podle SLA.
 - Min. SLA - možnost nastavit hodnotu která určí, že požadovaný termín požadavku/úkonu nemůže být dřív, než je trvání SLA mínus hodnota nastavená zde.
 - Max. SLA - možnost nastavit hodnotu která určí, že požadovaný termín požadavku/úkonu nemůže být pozdeji, než je trvání SLA plus hodnota nastavená zde.
 - Vyšší datum - volba způsobí, že požadovaný termín u požadavku/úkonu se vybere vyšší datum mezi požadovaný termín (zadán při zápisu požadavku/úkonu) nebo SLA.
 - Aktualizovat Požadovaný datum v HD - volba pro automatickou aktualizaci požadovaného datumu v Helpdesku.
 
Byl tento článek užitečný?
 
 