SLA - typy
  • 07 Aug 2023
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

SLA - typy


Shrnutí článku

Nastavení typů SLA, definujete typy SLA, nastavíte, ve kterých agendách budou použité a ve kterých stavech workflow se daný typ SLA bude spouštět a ukončovat.

Nastavení naleznete v Administrační menu > SLA – typy.

Přehled

V přehledu naleznete všechny typy SLA, nastavené v aplikaci. V Přehledu můžete filtrovat podle sloupců:

  • Id - ID typu SLA.
  • Kód - kód typu SLA.
  • Název - název typu SLA.
  • Aktivní - volba, zda je daný typ SLA aktivní.
  • Pořadí - pořadí které mají typy SLA přiřazeno.

Přes volbu lupa otevřete nastavení vybraného typu SLA.

Nový záznam

Přes volbu Nový záznam můžete nastavit nový typ SLA v aplikaci. V nastavení naleznete možnost nastavit Detail a Povolené agendy.

Detail

V sekci naleznete:

  • Název - název SLA který se zobrazuje v detailu požadavku.
  • Kód - kódové označení SLA.
  • Pořadí - pořadí typu SLA ovlivňuje pořadí v Pick listu v nastavení SLA které naleznete v Administrační menu > SLA.
  • Aktivní - volba, zda je daný typ SLA aktivní.

Povolené agendy

V sekci naleznete možnost nastavení, pro které agendy bude typ SLA použitelný. V Pick listu vyberete agendy, pro kterou chcete daný typ SLA povolit a následně volbu agendy potvrdíte přes volbu přidat.

Všechny povolené agendy k zvolenému typu SLA naleznete v seznamu pod výběrem agendy.

Každé agendě je potřeba nastavit definici stavu workflow. Volba nastavit otevře dialogové okno pro definici stavu workflow. V daném okně máte možnost vybrat stav workflow a přiřadit mu, zda je to Začátek, Přerušení, Pokračovaní, Konec SLA. Volby potvrdíte přes volbu Přidat. Nastavené stavy workflow s příznakem naleznete v seznamu pod volbou přidat. Jednotlivé stavy můžete smazat přes volbu koše.


Byl tento článek užitečný?

What's Next