- Vytisknout
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Událostí z kalendáře je možné zobrazit i v Přehledu událostí. Přehled je, nebo si můžete vyvést do levého menu aplikace jedná se o formulář udalosti_prehled.aspx. V základním nastavení aplikace odkaz v levém menu naleznete pod Docházka > Přehled událostí.
V přehledu můžete filtrovat podle parametrů:
- Typ záznamu – volba mezi Kalendář, která sdružuje všechny Typy události a Terminál, která sdružuje všechny Události doch. Terminálů.
- Agenda – filtrace podle agendy události.
- Entita – filtrace podle interní entity.
- Typ události – filtrace podle typu události.
- Typ pracovníka – filtrace podle typu pracovníka.
- Pracovník – možnost filtrace podle konkrétního pracovníka.
- Období – možnost filtrace podle zvoleného období.
- Partner – možnost filtrace podle partnera.
- Smlouva – možnost filtrace podle smlouvy.
- Středisko – možnost filtrace podle střediska.
- Zakázka – možnost filtrace podle zakázky, nebo volba Nemá zakázku filtruje všechny události, které nemají přiřazenou zakázku.
- Činnost – filtrace podle činnosti.
- Stav události – filtrace podle stavů workflow, možnosti filtrace jsou závisle na zvolené agendě.
- Zobrazit zrušené záznamy – volba zobrazí všechny události které byli posunutý do stavu workflow který je v agendě nastaven jako stav Zrušeno.
- Já řešitel – zobrazí všechny záznamy kde je přihlášený uživatel řešitelem stavu workflow.
Dále v přehledu můžete události řadit nebo filtrovat podle sloupců: Partner, Os. Číslo, Kód úvazku, Příjmení a jméno, Typ, Od, Do, Název, Kód střediska, Název střediska, Kód zakázky, Název zakázky a Řešitel.
Detail události otevřete přes volbu Lupa u záznamu.
Export událostí
Možnost exportovat filtrované události do souboru .xlsx.
Byl tento článek užitečný?