Agendy nabídky
  • 09 Jul 2024
  • 3 Minutes to read
  • Contributors

Agendy nabídky


The content is currently unavailable in English. You are viewing the default Czech version.
Article summary

V administraci se k agendám dostaneme cestou Administrační menu > Agendy.

Obecné informace o nastavení agend je k dispozici ZDE, dále se zaměříme na specifické nastavení agend v modulu Nabídky.

V levé části nastavení agendy definujete:

Základní údaje

  • Modul = Nabídky
  • Název agendy – volba pro definování názvu agendy. Povinná volba
  • Kód agendy – Unikátní kód, který může být dále využitý v číslování nabídek

Číslování záznamů

  • Přednastavené – Vybere formát číslování z číselných řad v systému podle zvoleného modulu v nastavení dané agendy
  • Vlastní – Do pole napíšete vlastní definici masky ve formátu, kde hvězdičky jsou následně zaměňovány za posloupnou číselnou řadu, ve zkratce řečeno. Tzn. např. formát „CR“ nám u prvního záznamu vygeneruje číslo „CR00001“ u druhého „CR00002“ atd. V případě vlastní definice masky se vyplněná hodnota automaticky ukládá mezi existující číselné řady a je označena jako uzamčená číselná řada

Workflow

  • Proces – Workflow, které budete využívat v dané agendě
  • Výchozí stav – Definice výchozího stavu z vámi vybraného procesu workflow. Tento stav získává nabídka při založení v systému
  • Stavy zrušeno – Stav/y, které značí zrušení nabídky
  • Stavy ukončeno – Stav/y, které značí ukončení procesu s nabídkou

E-mailová komunikace

V sekci máte možnost nastavit, jak má být řízená emailová komunikace v rámci dané agendy.

  • Emailový účet – výběr emailového účtu, který se použije pro odeslání emailu z dané agendy. Výběr z již nastavených účtů v aplikaci
  • Šablona emailu – výběr šablony emailu, která se použije pro nový email v dané agendě
  • Šablona emailu při odpovědi – výběr šablony emailu, která se použije pro odpověď v dané agendě
  • Zápis stavu při odpovědi – možnost vybrat stav workflow, který se nastaví, když přijde odpověď na email do aplikace
  • Opakovat poslední stav – volba nastaví opět stav workflow, který byl před doručením odpovědi
  • Nastavit posledního řešitele – volba nastaví po změně stavu workflow řešitele, který byl naposledy řešitelem ve workflow

V pravé části detailu agendy naleznete záložky Nastavení, Povolené akce, Návazné agendy.

Nastavení

  • Stav workflow, kdy se nastavuje datum odeslání – datum, kdy nastane zvolený stav, je přeneseno do atributu Datum odeslání
  • Povinné požadované datum nabídky ve stavech – v těchto stavech je nutné vyplnit požadované datum (datum podání)
  • Stavy, kdy je nabídka schválena – v těchto stavech je nabídka nastavena jako schválená
  • Zobrazovat v položkách středisko – nastavení, zdali má být v položkách kalkulace a v položkách nabídky zobrazeno středisko

Globální nastavení

  • Zobrazit v přehledu součtový řádek – v přehledu nabídek zobrazí ikonu Kalkulačky pro zobrazení součtového řádku
  • Formát sumáře rozpočtu – tabulkový nebo položkový formát sumarizace rozpočtu

Povolené akce

V sekci naleznete možnosti nastavení jednotlivých akcí, které mohou uživatele provést ve vybraných stavech workflow na nabídce v dané agendě. Pro úplnost naleznete níže seznam všech povolených akcí pro agendy v modulu Nabídky.

AkcePopis
EditEditace nabídek
CopyOprávnění založit kopii nabídky
DeleteOprávnění na smazání nabídky
PrintDostupnost tiskových formulářů
SendEmailOprávnění pro odesílání emailu z nabídky
Attachment.EditOprávnění editovat přílohy
Contracts.ReadOprávnění editovat smlouvy nabídky
Contracts.EditEditace nabídek
Forecast.EditOprávnění editovat pole Forecast
Helpdesk.ReadOprávnění číst helpdeskové požadavky nabídky
Helpdesk.EditOprávnění editovat helpdeskové požadavky nabídky
Notes.ReadOprávnění zobrazit poznámky v nabídkách
Notes.EditOprávnění editovat poznámky v nabídkách
PresumedPrice.VisibleOprávnění zobrazit předpokládanou cenu
PresumedPriceOprávnění editovat předpokládanou cenu
Project.VisibleOprávnění zobrazit zakázku v nabídce
Project.EditOprávnění editovat zakázku v nabídce
PurchaseOrders.ReadOprávnění zobrazit objednávky nabídky
PurchaseOrders.EditOprávnění editovat objednávky nabídky
RealizationDate.EditOprávnění editovat termín realizace
RealizationTime.VisibleOprávnění zobrazit předpokládanou dobu realizace
RealizationTime.EditOprávnění editovat předpokládanou dobu realizace
RelatedDocuments.VisibleOprávnění zobrazit návazné doklady
RelatedDocuments.EditOprávnění editovat návazné doklady

Návazné agendy

V záložce můžete nastavit návazné agendy pro danou agendu. Využívá se v případě, kdy z nabídky vznikající návazné doklady, jako např.: helpdeskové požadavky, rozpočty, nákupní objednávky, smlouvy atp.

Nový záznam

V sekci můžete nastavit novou návaznou agendu.

  • Agenda – volba agendy v aplikaci, na kterou má být agenda navázaná. Povinná volba
  • Stav – volba výchozího stavu workflow, pokud vznikne nový záznam jako návazný
  • Parametry zápis – pokud se shodují uživatelské atributy ve zdrojovém dokladu a cílovém dokladu, jejich hodnoty se při zápisu překopírují
  • Parametry změna – v případě shodných uživatelských atributů mezi návaznými doklady dochází při změně v jenom z nich k přepsání (aktualizaci) v druhém dokladu
  • Výchozí – určuje prioritu v řazení návazných dokladů, výchozí agendy jsou v přehledu zobrazeny na prvních místech
  • Zachovat číslo – tato volba není pro Modul Nabídky podporována.

Nastavení je nutné potvrdit volbou Uložit.

Seznam návazných agend

V sekci naleznete všechny návazné agendy a jejich nastavení které můžete upravit, nebo vazbu zrušit přes volbu koše.


Was this article helpful?