- 09 Oct 2023
- 2 Minutes to read
- Contributors
- Print
Agendy Rozpočty zakázek
- Updated on 09 Oct 2023
- 2 Minutes to read
- Contributors
- Print
V aplikaci se k agendám dostaneme cestou Administrační menu > Systém > Agendy. Obecné informace o nastavení agend je k dispozici ZDE, dále se zaměříme na specifické nastavení agend v modulu Projekty > Rozpočty zakázek.
V levé části nastavení agendy definujete naleznete sekce Základní údaje, Číslování záznamů, Workflow a Emaily a komunikace.
Základní údaje
- Modul = Projekty > Rozpočty zakázek
- Název agendy – volba pro definování názvu agendy. Povinná volba
- Kód agendy – Unikátní kód, který může být dále využitý v číslování požadavku
- Aktivní – volba, zda je agenda v aplikaci aktivní
Číslování záznamů
I když nastavení číslovaní je zde k dispozici, tak se u generování čísla rozpočtu nepoužívá. Číslovaní rozpočtů se generuje ve formátu číslo [Číslo zakázky].R.01
Workflow
- Proces – Workflow, které budete využívat v dané agendě
- Výchozí stav – Definice výchozího stavu z vámi vybraného procesu workflow. Tento stav získává smlouva při založení v systému
- Stavy zrušeno – Stav/y, které značí zrušení smlouvy
- Stavy ukončeno – Stav/y, které značí ukončení procesu se smlouvou
Nastavení
V záložce nalezneme možnost nastavit, aby se v položkách rozpočtu zobrazoval atribut Středisko u jednotlivých položek.
Povolené akce
V sekci nalezneme možnosti nastavení jednotlivých akci, které mohou uživatele provést ve vybraných stavech workflow v zakázce dané agendy. Pro úplnost naleznete níže seznam všech povolených akci pro agendy v modulu Nákupní objednávky.
Povolené akce
Akce | Popis |
---|---|
BudgetAttachmentEdit | Oprávnění editovat přilohy rozpočtů |
BudgetCompare | Oprávnění porovnávat rozpočty |
BudgetDelete | Oprávnění mazat rozpočty |
BudgetEdit | Oprávnění vytvářet nebo měnit rozpočty |
Návazné agendy
V záložce můžete nastavit návazné agendy pro danou agendu. Tudíž pokud se stává, že v systému vzniká z jednoho požadavku/dokumentu jiný požadavek/dokument – z požadavku úkon, z požadavku nabídka, z požadavku objednávka atd, je nutný nastavit vazby mezi jednotlivými agendami kde vzniká potřeba tvorby nových požadavků/dokumentů z jiných požadavků/dokumentů.
Nový záznam
V sekci můžete nastavit novou návaznou agendu.
- Agenda – volba agendy v aplikaci na kterou má být agenda navázaná. Povinná volba.
- Stav – volba výchozího stavu workflow, pokud vznikne nový požadavek/dokument jako návazný.
- Parametry zápis – pokud se shodují uživatelské atributy ve zdrojovém dokladu a cílovém dokladu, jejich hodnoty se při zápisu překopírují.
- Parametry změna – v případě shodných uživatelských atributů mezi návaznými doklady dochází při změně v jenom z nich k přepsání (aktualizaci) v druhém dokladu.
- Výchozí – tato volba je platná pouze v následujících modulech:
- Podklady k vyúčtování – při vyúčtování se fakturuje primárně do té agendy, která jako návazná a výchozí.
- Pošta odeslaná – v případě odpovědi na poštu se odpověď zapíše primárně do návazné agenda, která je označena jako výchozí.
- Zachovat číslo – volba je funkční pouze pro agendy v modulu Smlouvy.
Nastavení je nutné potvrdit volbou Uložit.
Seznam návazných agend
v sekci naleznete všechny návazné agendy a jejich nastavení které můžete upravit, nebo vazbu zrušit přes volbu koše.