- Vytisknout
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Pro zobrazení zpráv v aplikaci nalezneme přehled zpráv. V základním nastavení přehledy nalezneme v levém menu Sdílené informace > Zápisi z porad a schůzek / Ekonomické dokumenty / Směrnice a předpisy. můžete do levého menu vyvést odkaz na formulář zpravy_prehled.aspx.
Přehled nabízí export zpráv ve formátu .xlsx skrze tlačítko Export zpráv. Dále je umožněn export příloh zpráv pomocí Vytvořit ZIP z příloh který vyexportuje všechny přílohy ze zpráv do souboru .zip.
V přehledu můžete filtrovat podle parametrů:
- Agenda – podle agendy
- Entita – podle interní entity
- Středisko – podle střediska
- Zakázka – podle zakázky
- Partner – podle partnera
- Objekt – podle objektu
- Zařízení – podle zařízení
- Pracovník – podle pracovníka
- Typ – podle typu zprávy
- Účinnost – podle účinnosti zprávy (Účinná/Neúčinná), dle uvedeného data v detailu zprávy
- Období konce účinnosti – podle data konce účinnosti
- Období platnosti – podle měsíce a roku, kdy je/byla zpráva účinná
- Stav – filtrace dle stavu workflow
- Já řešitel – filtrace zpráv, kde je přihlášený uživatel řešitelem ve workflow
V případě existence uživatelských atributů je přehled rozšířen o volbu Detailní filtr.
Dále je umožněna filtrace na úrovni jednotlivých sloupců přehledu:
- Číslo – číslo zprávy
- Datum – podle data uvedeného v detailu zprávy
- Agenda – podle agendy
- Typ – podle typu zprávy
- Název – podle názvu zprávy
- Středisko – podle střediska
- Zapsal – podle uživatele který zprávu zapsal
Byl tento článek užitečný?