Přehled zpráv
  • 03 Jul 2024
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Přehled zpráv


Shrnutí článku

Pro zobrazení zpráv v aplikaci nalezneme přehled zpráv. V základním nastavení přehledy nalezneme v levém menu Sdílené informace > Zápisi z porad a schůzek / Ekonomické dokumenty / Směrnice a předpisy. můžete do levého menu vyvést odkaz na formulář zpravy_prehled.aspx.

Přehled nabízí export zpráv ve formátu .xlsx skrze tlačítko Export zpráv. Dále je umožněn export příloh zpráv pomocí Vytvořit ZIP z příloh který vyexportuje všechny přílohy ze zpráv do souboru .zip.

V přehledu můžete filtrovat podle parametrů:

  • Agenda – podle agendy
  • Entita – podle interní entity
  • Středisko – podle střediska
  • Zakázka – podle zakázky
  • Partner – podle partnera
  • Objekt – podle objektu
  • Zařízení – podle zařízení
  • Pracovník – podle pracovníka
  • Typ – podle typu zprávy
  • Účinnost – podle účinnosti zprávy (Účinná/Neúčinná), dle uvedeného data v detailu zprávy
  • Období konce účinnosti – podle data konce účinnosti
  • Období platnosti – podle měsíce a roku, kdy je/byla zpráva účinná
  • Stav – filtrace dle stavu workflow
  • Já řešitel – filtrace zpráv, kde je přihlášený uživatel řešitelem ve workflow

V případě existence uživatelských atributů je přehled rozšířen o volbu Detailní filtr.

Dále je umožněna filtrace na úrovni jednotlivých sloupců přehledu:

  • Číslo – číslo zprávy
  • Datum – podle data uvedeného v detailu zprávy
  • Agenda – podle agendy
  • Typ – podle typu zprávy
  • Název – podle názvu zprávy
  • Středisko – podle střediska
  • Zapsal – podle uživatele který zprávu zapsal

Byl tento článek užitečný?

What's Next