- Vytisknout
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Číselník priorit má přímou vazbu zejména na SLA, modul Helpdesk a Servisní úkony. Ve formuláři Priority můžeme filtrovat v prvé řadě podle aktivnosti záznamu, agendy a typu priority, které nastavujeme v sekci Parametry. Dále máme možnost filtrovat záznamy nad jednotlivými sloupci a kliknutím na název sloupce zapnout vzestupné, nebo sestupné řazení dle tohoto sloupce.
Pro vytvoření nové priority stiskneme tlačítko Nový záznam a vyplníme povinná pole. Detail již existující priority otevřeme stiskem ikony lupy u daného záznamu.
- Kód – kód priority
- Název – název priority: obvykle odráží míru závažnosti priority (např.: Nízká (7d), Střední (2d), Extrémní (12h),…)
- Typ priority – v základní konfiguraci, lze zvolit jeden ze tří typů priorit: Priority, Impact, Urgency
- Popis – libovolný řetězec
- Aktivní – nastavení aktivity (aplikovatelnosti) dané aktivity
- Pořadí – pořadí ve kterém se bude priorita uživatelům nabízet při výběru, nejnižší číslo bude první
- Obrázek – umožňuje vybrat ikonu ze seznamu
- Barva – barva pod kterou se budou záznamy v seznamu, s danou prioritou, zobrazovat v mobilní aplikaci
- Povoleno pro agendy – seznam agend, nad nimiž lze danou agendu využít
Byl tento článek užitečný?