Log - mailbox
  • 07 Aug 2023
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Log - mailbox


Shrnutí článku

V Log - mailbox jsou informace o všech emailech které z aplikace odešli nebo přišli. Log - mailbox naleznete v Administrační menu > Emaily > Log - mailbox.

Přehled

V přehledu můžete filtrovat podle parametru:

  • Emailový účet – výběr ze všech emailových schránek které máte v aplikaci uloženy.
  • Odchozí/Příchozí – možnost filtrovat pouze příchozí nebo odchozí emaily v aplikaci.
  • Odesláno – možnost filtrovat emaily které ještě nebyli nebo již byli z aplikace odeslány.
  • Chyba – možnost filtrovat emaily které skončili s chybou.

V seznamu emailu jsou sloupce, ve kterých dokážete vyhledávat, řadit a filtrovat:

  • Účet – je hodnota Název z nastavení emailové schránky.
  • In/Out – označení, zda email odcházel nebo přicházel do aplikace.
  • Od – emailový alias pod kterým se email odeslal.
  • Komu – emailová adresa na kterou se email odeslal.
  • Předmět – Předmět emailu.
  • Kopie – emailová adresa kam byla odeslána kopie.
  • Skrytá kopie – emailová adresa kam byla odeslána skryta kopie.
  • Odesláno – informace, zda email již byl z aplikace odeslán.
  • Chyba – příznak, zda email skončil chybou.
  • Popis chyby – v případě chyby se popis zobrazuje tady.
  • Odesláno – datum a čas kdy byl email odeslán z aplikace.
  • Přijato – datum a čas kdy byl email přijat do aplikace.
  • Vytvořeno – datum a čas kdy byl email v aplikaci vytvořen.
  • Notifikace – příznak, zda byl email vygenerován notifikaci. Možnost se překliknout k nastavení daný notifikace.
  • Lupa – možnost otevřít daný email.

Byl tento článek užitečný?