Přehled objednávek
  • 09 Oct 2023
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Přehled objednávek


Shrnutí článku

V přehledu nalezneme všechny objednávky v aplikaci. V základním nastavení aplikace nalezneme přehled v levém menu pod Nákupní objednávky > Přehled všech objednávek nebo přehledy s již předdefinovaným filtrem Objednávky k řešení a Mé objednávky. Případně si můžeme další přehled objednávek vyvést do levého menu, jedná se o formulář order_purch_list.aspx.

V přehledu můžeme filtrovat podle:

  • Agenda
  • Entita
  • Středisko
  • Zakázka
  • Činnost
  • Dodavatel
  • Stav – stavy workflow dle vybrané agendy nebo nastavení daného přehledu
  • Období plnění – možnost filtrace podle období kdy byli objednávky vytvořené
  • Fakturováno – možnost filtrace objednávek podle toho, zda mají navázaný doklad faktury přijaté
  • Objednávky v prodlení – filtrace objednávek které mají termín dodání v minulosti
  • Včetně zrušených – volba umožni zobrazení i zrušených objednávek
  • Já řešitel – volba filtruje všechny objednávky kde ve workflow je řešitel aktuálně přihlášený uživatel

A podle sloupců:

  • Číslo
  • Dodavatel
  • Částka
  • Měna
  • Zadavatel
  • Zapsáno
  • Dodání
  • Entita
  • Kód střediska
  • Středisko
  • Popis
  • Položky – počet položek v objednávce
  • Řešitel

Přes volbu Nový záznam nebo Lupa u existující objednávky otevřeme detail objednávky kde můžeme vytvořit novou objednávku nebo pracovat s již existující.

Volba Hromadné změny umožnuje hromadnou změnu stavu workflow u objednávek které jsou ve stejném stavu workflow. Objednávky pro hromadnou změnu označíte vlevo u záznamu check boxem.

Pod volbou Reporty nalezneme možnosti pro exportování přehledu objednávek do souboru xlsx. V základním nastavení je k dispozici Export objednávek a Export položek.


Byl tento článek užitečný?