- Vytisknout
V přehledu nalezneme všechny objednávky v aplikaci. V základním nastavení aplikace nalezneme přehled v levém menu pod Nákupní objednávky > Přehled všech objednávek nebo přehledy s již předdefinovaným filtrem Objednávky k řešení a Mé objednávky. Případně si můžeme další přehled objednávek vyvést do levého menu, jedná se o formulář order_purch_list.aspx.
V přehledu můžeme filtrovat podle:
- Agenda
- Entita
- Středisko
- Zakázka
- Činnost
- Dodavatel
- Stav – stavy workflow dle vybrané agendy nebo nastavení daného přehledu
- Období plnění – možnost filtrace podle období kdy byli objednávky vytvořené
- Fakturováno – možnost filtrace objednávek podle toho, zda mají navázaný doklad faktury přijaté
- Objednávky v prodlení – filtrace objednávek které mají termín dodání v minulosti
- Včetně zrušených – volba umožni zobrazení i zrušených objednávek
- Já řešitel – volba filtruje všechny objednávky kde ve workflow je řešitel aktuálně přihlášený uživatel
A podle sloupců:
- Číslo
- Dodavatel
- Částka
- Měna
- Zadavatel
- Zapsáno
- Dodání
- Entita
- Kód střediska
- Středisko
- Popis
- Položky – počet položek v objednávce
- Řešitel
Přes volbu Nový záznam nebo Lupa u existující objednávky otevřeme detail objednávky kde můžeme vytvořit novou objednávku nebo pracovat s již existující.
Volba Hromadné změny umožnuje hromadnou změnu stavu workflow u objednávek které jsou ve stejném stavu workflow. Objednávky pro hromadnou změnu označíte vlevo u záznamu check boxem.
Pod volbou Reporty nalezneme možnosti pro exportování přehledu objednávek do souboru xlsx. V základním nastavení je k dispozici Export objednávek a Export položek.