- Vytisknout
 
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?    
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Číselník priorit má přímou vazbu zejména na SLA, modul Helpdesk a Servisní úkony. Ve formuláři Priority můžeme filtrovat v prvé řadě podle aktivnosti záznamu, agendy a typu priority, které nastavujeme v sekci Parametry. Dále máme možnost filtrovat záznamy nad jednotlivými sloupci a kliknutím na název sloupce zapnout vzestupné, nebo sestupné řazení dle tohoto sloupce.

Pro vytvoření nové priority stiskneme tlačítko Nový záznam a vyplníme povinná pole. Detail již existující priority otevřeme stiskem ikony lupy u daného záznamu.

- Kód – kód priority
 - Název – název priority: obvykle odráží míru závažnosti priority (např.: Nízká (7d), Střední (2d), Extrémní (12h),…)
 - Typ priority – v základní konfiguraci, lze zvolit jeden ze tří typů priorit: Priority, Impact, Urgency
 - Popis – libovolný řetězec
 - Aktivní – nastavení aktivity (aplikovatelnosti) dané aktivity
 - Pořadí – pořadí ve kterém se bude priorita uživatelům nabízet při výběru, nejnižší číslo bude první
 - Obrázek – umožňuje vybrat ikonu ze seznamu
 - Barva – barva pod kterou se budou záznamy v seznamu, s danou prioritou, zobrazovat v mobilní aplikaci
 - Povoleno pro agendy – seznam agend, nad nimiž lze danou agendu využít
 
Byl tento článek užitečný?
 
 