Agendy Rozpočty zakázek
  • 09 Oct 2023
  • 2 Minutes to read
  • Contributors

Agendy Rozpočty zakázek


The content is currently unavailable in English. You are viewing the default Czech version.
Article summary

V aplikaci se k agendám dostaneme cestou Administrační menu > Systém > Agendy. Obecné informace o nastavení agend je k dispozici ZDE, dále se zaměříme na specifické nastavení agend v modulu Projekty > Rozpočty zakázek.

V levé části nastavení agendy definujete naleznete sekce Základní údaje, Číslování záznamů, Workflow a Emaily a komunikace.

Základní údaje

  • Modul = Projekty > Rozpočty zakázek
  • Název agendy – volba pro definování názvu agendy. Povinná volba
  • Kód agendy – Unikátní kód, který může být dále využitý v číslování požadavku
  • Aktivní – volba, zda je agenda v aplikaci aktivní

Číslování záznamů

I když nastavení číslovaní je zde k dispozici, tak se u generování čísla rozpočtu nepoužívá. Číslovaní rozpočtů se generuje ve formátu číslo [Číslo zakázky].R.01

Workflow

  • Proces – Workflow, které budete využívat v dané agendě
  • Výchozí stav – Definice výchozího stavu z vámi vybraného procesu workflow. Tento stav získává smlouva při založení v systému
  • Stavy zrušeno – Stav/y, které značí zrušení smlouvy
  • Stavy ukončeno – Stav/y, které značí ukončení procesu se smlouvou

Nastavení

V záložce nalezneme možnost nastavit, aby se v položkách rozpočtu zobrazoval atribut Středisko u jednotlivých položek.

Povolené akce

V sekci nalezneme možnosti nastavení jednotlivých akci, které mohou uživatele provést ve vybraných stavech workflow v zakázce dané agendy. Pro úplnost naleznete níže seznam všech povolených akci pro agendy v modulu Nákupní objednávky.

Povolené akce
AkcePopis
BudgetAttachmentEditOprávnění editovat přilohy rozpočtů
BudgetCompareOprávnění porovnávat rozpočty
BudgetDeleteOprávnění mazat rozpočty
BudgetEditOprávnění vytvářet nebo měnit rozpočty

Návazné agendy

V záložce můžete nastavit návazné agendy pro danou agendu. Tudíž pokud se stává, že v systému vzniká z jednoho požadavku/dokumentu jiný požadavek/dokument – z požadavku úkon, z požadavku nabídka, z požadavku objednávka atd, je nutný nastavit vazby mezi jednotlivými agendami kde vzniká potřeba tvorby nových požadavků/dokumentů z jiných požadavků/dokumentů.

Nový záznam

V sekci můžete nastavit novou návaznou agendu.

  • Agenda – volba agendy v aplikaci na kterou má být agenda navázaná. Povinná volba.
  • Stav – volba výchozího stavu workflow, pokud vznikne nový požadavek/dokument jako návazný.
  • Parametry zápis – pokud se shodují uživatelské atributy ve zdrojovém dokladu a cílovém dokladu, jejich hodnoty se při zápisu překopírují.
  • Parametry změna – v případě shodných uživatelských atributů mezi návaznými doklady dochází při změně v jenom z nich k přepsání (aktualizaci) v druhém dokladu.
  • Výchozí – tato volba je platná pouze v následujících modulech:
  • Podklady k vyúčtování – při vyúčtování se fakturuje primárně do té agendy, která jako návazná a výchozí.
  • Pošta odeslaná – v případě odpovědi na poštu se odpověď zapíše primárně do návazné agenda, která je označena jako výchozí.
  • Zachovat číslo – volba je funkční pouze pro agendy v modulu Smlouvy.

Nastavení je nutné potvrdit volbou Uložit.

Seznam návazných agend

v sekci naleznete všechny návazné agendy a jejich nastavení které můžete upravit, nebo vazbu zrušit přes volbu koše.


Was this article helpful?