- Vytisknout
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
V Log - mailbox jsou informace o všech emailech které z aplikace odešli nebo přišli. Log - mailbox naleznete v Administrační menu > Emaily > Log - mailbox.
Přehled
V přehledu můžete filtrovat podle parametru:
- Emailový účet – výběr ze všech emailových schránek které máte v aplikaci uloženy.
- Odchozí/Příchozí – možnost filtrovat pouze příchozí nebo odchozí emaily v aplikaci.
- Odesláno – možnost filtrovat emaily které ještě nebyli nebo již byli z aplikace odeslány.
- Chyba – možnost filtrovat emaily které skončili s chybou.
V seznamu emailu jsou sloupce, ve kterých dokážete vyhledávat, řadit a filtrovat:
- Účet – je hodnota Název z nastavení emailové schránky.
- In/Out – označení, zda email odcházel nebo přicházel do aplikace.
- Od – emailový alias pod kterým se email odeslal.
- Komu – emailová adresa na kterou se email odeslal.
- Předmět – Předmět emailu.
- Kopie – emailová adresa kam byla odeslána kopie.
- Skrytá kopie – emailová adresa kam byla odeslána skryta kopie.
- Odesláno – informace, zda email již byl z aplikace odeslán.
- Chyba – příznak, zda email skončil chybou.
- Popis chyby – v případě chyby se popis zobrazuje tady.
- Odesláno – datum a čas kdy byl email odeslán z aplikace.
- Přijato – datum a čas kdy byl email přijat do aplikace.
- Vytvořeno – datum a čas kdy byl email v aplikaci vytvořen.
- Notifikace – příznak, zda byl email vygenerován notifikaci. Možnost se překliknout k nastavení daný notifikace.
- Lupa – možnost otevřít daný email.
Byl tento článek užitečný?