Přehled událostí
  • 07 Aug 2023
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Přehled událostí


Shrnutí článku

Událostí z kalendáře je možné zobrazit i v Přehledu událostí. Přehled je, nebo si můžete vyvést do levého menu aplikace jedná se o formulář udalosti_prehled.aspx. V základním nastavení aplikace odkaz v levém menu naleznete pod Docházka > Přehled událostí.

V přehledu můžete filtrovat podle parametrů:

  • Typ záznamu – volba mezi Kalendář, která sdružuje všechny Typy události a Terminál, která sdružuje všechny Události doch. Terminálů.
  • Agenda – filtrace podle agendy události.
  • Entita – filtrace podle interní entity.
  • Typ události – filtrace podle typu události.
  • Typ pracovníka – filtrace podle typu pracovníka.
  • Pracovník – možnost filtrace podle konkrétního pracovníka.
  • Období – možnost filtrace podle zvoleného období.
  • Partner – možnost filtrace podle partnera.
  • Smlouva – možnost filtrace podle smlouvy.
  • Středisko – možnost filtrace podle střediska.
  • Zakázka – možnost filtrace podle zakázky, nebo volba Nemá zakázku filtruje všechny události, které nemají přiřazenou zakázku.
  • Činnost – filtrace podle činnosti.
  • Stav události – filtrace podle stavů workflow, možnosti filtrace jsou závisle na zvolené agendě.
  • Zobrazit zrušené záznamy – volba zobrazí všechny události které byli posunutý do stavu workflow který je v agendě nastaven jako stav Zrušeno.
  • Já řešitel – zobrazí všechny záznamy kde je přihlášený uživatel řešitelem stavu workflow.

Dále v přehledu můžete události řadit nebo filtrovat podle sloupců: Partner, Os. Číslo, Kód úvazku, Příjmení a jméno, Typ, Od, Do, Název, Kód střediska, Název střediska, Kód zakázky, Název zakázky a Řešitel.

Detail události otevřete přes volbu Lupa u záznamu.

Export událostí

Možnost exportovat filtrované události do souboru .xlsx.


Byl tento článek užitečný?