Priority
  • 23 Jun 2023
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Priority


Shrnutí článku

Číselník priorit má přímou vazbu zejména na SLA, modul Helpdesk a Servisní úkony. Ve formuláři Priority můžeme filtrovat v prvé řadě podle aktivnosti záznamu, agendy a typu priority, které nastavujeme v sekci Parametry. Dále máme možnost filtrovat záznamy nad jednotlivými sloupci a kliknutím na název sloupce zapnout vzestupné, nebo sestupné řazení dle tohoto sloupce.

Pro vytvoření nové priority stiskneme tlačítko Nový záznam a vyplníme povinná pole. Detail již existující priority otevřeme stiskem ikony lupy u daného záznamu.

  • Kód – kód priority
  • Název – název priority: obvykle odráží míru závažnosti priority (např.: Nízká (7d), Střední (2d), Extrémní (12h),…)
  • Typ priority – v základní konfiguraci, lze zvolit jeden ze tří typů priorit: Priority, Impact, Urgency
  • Popis – libovolný řetězec
  • Aktivní – nastavení aktivity (aplikovatelnosti) dané aktivity
  • Pořadí – pořadí ve kterém se bude priorita uživatelům nabízet při výběru, nejnižší číslo bude první
  • Obrázek – umožňuje vybrat ikonu ze seznamu
  • Barva – barva pod kterou se budou záznamy v seznamu, s danou prioritou, zobrazovat v mobilní aplikaci
  • Povoleno pro agendy – seznam agend, nad nimiž lze danou agendu využít

Byl tento článek užitečný?