Detail úkonu a práce s úkonem
  • 18 Oct 2024
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Detail úkonu a práce s úkonem


Shrnutí článku

ÚKONY V SYSTÉMU DĚLÍME NA AGENDY
  • Operativní údržba
  • Plánovaná údržba


ÚKONY LZE KATEGORIZOVAT PODLE TYPU
  • Úkon
  • Zařízení
  • Technologie
  • Objekt


Lze k nim přikládat dokumenty (např. revizní zprávy, servisní protokoly).

Pokud úkon vznikl z helpdeskového požadavku, je to uvedeno v přehledu požadavků.


  • V rámci úkonů lze vykazovat strávený čas či spotřebovaný materiál.


image.png


Stav řešení konkrétní úkonu je evidován skrze workflow, které odpovídá následujícímu diagramu.




Pokud byl úkon splněn, uživatel tuto informaci zadá do TERMÍNU PROVEDENÍ a uzavře požadavek přes workflow. U plánované údržby mají úkony předvyplněný PLÁNOVANÝ TERMÍN podle plánu.

Úkony spravují uživatelé v roli Technik, a nové úkony bez řešitele může dispečer přiřazovat pracovníkům přes PLÁNOVAČ PRÁCE.

  • Pomocí plánovače lze plánovat i HELPDESKOVÉ POŽADAVKY, stačí přepnout modul v horním levém rohu.


image.png


  • Mezi jednotlivými úkony lze rovněž vyhledávat a provádět filtrace, případně je exportovat do XLS.


image.png


Pro postup vytvoření šablony technologie klikněte zde.


Byl tento článek užitečný?