- Vytisknout
Detail úkonu a práce s úkonem
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
ÚKONY V SYSTÉMU DĚLÍME NA AGENDY |
---|
- Operativní údržba
- Plánovaná údržba
ÚKONY LZE KATEGORIZOVAT PODLE TYPU |
---|
- Úkon
- Zařízení
- Technologie
- Objekt
Lze k nim přikládat dokumenty (např. revizní zprávy, servisní protokoly).
Pokud úkon vznikl z helpdeskového požadavku, je to uvedeno v přehledu požadavků.
- V rámci úkonů lze vykazovat strávený čas či spotřebovaný materiál.
Stav řešení konkrétní úkonu je evidován skrze workflow, které odpovídá následujícímu diagramu.
Pokud byl úkon splněn, uživatel tuto informaci zadá do TERMÍNU PROVEDENÍ a uzavře požadavek přes workflow. U plánované údržby mají úkony předvyplněný PLÁNOVANÝ TERMÍN podle plánu.
Úkony spravují uživatelé v roli Technik, a nové úkony bez řešitele může dispečer přiřazovat pracovníkům přes PLÁNOVAČ PRÁCE.
- Pomocí plánovače lze plánovat i HELPDESKOVÉ POŽADAVKY, stačí přepnout modul v horním levém rohu.
- Mezi jednotlivými úkony lze rovněž vyhledávat a provádět filtrace, případně je exportovat do XLS.
Pro postup vytvoření šablony technologie klikněte zde.
Byl tento článek užitečný?