Detail požadavku a jeho zpracování
  • 18 Oct 2024
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Detail požadavku a jeho zpracování


Shrnutí článku

Po zapsání požadavku do systému je možné jej upravit, správně kategorizovat a sledovat jeho stav prostřednictvím tzv. workflow.

Požadavky následně přebírají dispečeři, kteří je předávají k dalšímu řešení.


DISPEČEŘI MAJÍ  MOŽNOST
  • Zrušit
  • Doptat se na upřesnění zadání
  • Vytvořit návazný úkon pro technika

Zadavatel má vždy přístup k aktuálním informacím o stavu svého požadavku.


PODOBA DETAILU POŽADAVKU

image.png


STAVY POŽADAVKŮ

Pokud požadavek dosáhne stavu se symbolem obálky, zadavatel dostane emailovou notifikaci o změně stavu, pokud má vyplněný email.



Do workflow se mohou zapojit zákazníci nebo zadavatelé při očekávání jejich reakce, např. při žádosti o doplnění informací.

Z požadavku lze také vytvořit úkon pro údržbu prostřednictvím volby NOVÝ ÚKON. Tento přidružený úkon je poté viditelný v záložce ÚDRŽBA (pro interní uživatele).


image.png


  • V záložce DOKUMENTY lze k požadavku přikládat přílohy.
  • V záložce KOMUNIKACE je umožněna e-mailová dokumentace.
  • Záložka VÝKAZY umožňuje dispečerovi zaznamenat čas a práci věnovanou řešení požadavku.


image.png


image.png


  • Požadavky lze filtrovat a exportovat do XLS, což je umožněno manažerovi.


image.png


Pro postup operativní a plánované údržby klikněte zde.


Byl tento článek užitečný?