- Vytisknout
Detail požadavku a jeho zpracování
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Po zapsání požadavku do systému je možné jej upravit, správně kategorizovat a sledovat jeho stav prostřednictvím tzv. workflow.
Požadavky následně přebírají dispečeři, kteří je předávají k dalšímu řešení.
DISPEČEŘI MAJÍ MOŽNOST |
---|
- Zrušit
- Doptat se na upřesnění zadání
- Vytvořit návazný úkon pro technika
Zadavatel má vždy přístup k aktuálním informacím o stavu svého požadavku.
PODOBA DETAILU POŽADAVKU |
---|
STAVY POŽADAVKŮ |
---|
Pokud požadavek dosáhne stavu se symbolem obálky, zadavatel dostane emailovou notifikaci o změně stavu, pokud má vyplněný email.
Do workflow se mohou zapojit zákazníci nebo zadavatelé při očekávání jejich reakce, např. při žádosti o doplnění informací.
Z požadavku lze také vytvořit úkon pro údržbu prostřednictvím volby NOVÝ ÚKON. Tento přidružený úkon je poté viditelný v záložce ÚDRŽBA (pro interní uživatele).
- V záložce DOKUMENTY lze k požadavku přikládat přílohy.
- V záložce KOMUNIKACE je umožněna e-mailová dokumentace.
- Záložka VÝKAZY umožňuje dispečerovi zaznamenat čas a práci věnovanou řešení požadavku.
- Požadavky lze filtrovat a exportovat do XLS, což je umožněno manažerovi.
Pro postup operativní a plánované údržby klikněte zde.
Byl tento článek užitečný?