- Vytisknout
Docházka a přehled pracovníků
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Uživatelé mohou vykazovat práci prostřednictvím úkonů a helpdeskových požadavků.
Každý interní uživatel, pokud je veden jako Zaměstnanec v přehledu, si může v kalendáři zaznačit svou nedostupnost, což je užitečné zejména při využívání Plánovače práce.
- Přehled záznamů z docházky (výkazy, nepřítomnost) je k dispozici roli Správce CAFM.
- Administrátor systému může zakládat nové pracovníky (Menu Docházka – Přehled pracovníků) a propojit je s konkrétními uživateli v systému (bylo popsáno výše).
KARTA ZAMĚSTANCE BY MĚLA OBSAHOVAT TATO DATA: |
---|
- Jméno
- Příjmení
- Firma
- Datum nástupu (aby bylo zřejmé, že má pracovník aktivní úvazek)
- Kalendář událostí – zaškrtnuto povoleno
Pro postup nastavení objektů a dokumentace klikněte zde.
Byl tento článek užitečný?