- Vytisknout
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Při zakládání zařízení uživatel přiřadí technologii, k níž se automaticky načtou šablony do plánu.
Uživatel pak zadá datum poslední revize nebo prohlídky, od kterého se úkony generují automaticky dle frekvence.
U ZAŘÍZENÍ LZE EVIDOVAT |
---|
- Záruku
- Dokumenty
- Zákazníka
- Objekt atp.
K dispozici je plán údržby, přehled úkonů a helpdeskových požadavků propojených se zařízením.
Zařízení i Helpdesk mohou mít vlastní workflow a stavy zařízení.
STAVY V SYSTÉMU |
---|
- V provozu
- Mimo provoz
- Vyřazeno
FORMULÁŘ ZAŘÍZENÍ |
---|
- Zakládání zařízení, technologií, šablon a plánů je umožněno uživatelům s rolí Správce CAFM.
Pro postup práce s úkony vč. kategorizace, přidání dokumentů a vykazování času klikněte zde.
Byl tento článek užitečný?