- Vytisknout
Shrnutí článku
Bylo pro vás toto shrnutí užitečné?
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu
Zde si ukážeme, jak založit nový požadavek.
Podívejte se na video nebo si přečtěte textový návod.
1. V levém menu zvolte nabídku HELPDESK -> NOVÝ POŽADAVEK.
2. Otevře se nové okno, kde vyplníte následující POVINNÉ ÚDAJE:
- Agenda požadavku
- Typ požadavku
- Zákazník (vyberte zákazníka ze seznamu zavedených v systému)
- Předmět požadavku (stručný název problému)
- Popis problému (podrobně popište, o co se jedná)
VOLITELNÉ ÚDAJE:
- Priorita (zvolte prioritu hlášeného požadavku)
- Zařízení (vyberte zařízení, ke kterému se požadavek vztahuje)
- Kontaktní osoba (zadejte kontaktní osobu pro řešení požadavku)
3. V sekci DOKUMENTY máte možnost přiložit soubory, například fotografie problému nebo jiné relevantní dokumenty. Klikněte na tlačítko PŘIDAT PŘÍLOHU a vyberte požadovaný soubor.
4. Po vyplnění všech údajů klikněte na tlačítko ULOŽIT. Tímto se spustí přednastavené workflow pro jeho další zpracování.
Pro zjištění rozdílu mezi zákaznickým a vnitrofiremním profilem klikněte zde.
Byl tento článek užitečný?