Docházka a přehled pracovníků
  • 18 Oct 2024
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Docházka a přehled pracovníků


Shrnutí článku

Uživatelé mohou vykazovat práci prostřednictvím úkonů a helpdeskových požadavků.

Každý interní uživatel, pokud je veden jako Zaměstnanec v přehledu, si může v kalendáři zaznačit svou nedostupnost, což je užitečné zejména při využívání Plánovače práce.

image.png

image.png


  • Přehled záznamů z docházky (výkazy, nepřítomnost) je k dispozici roli Správce CAFM.


image.png


  • Administrátor systému může zakládat nové pracovníky (Menu Docházka – Přehled pracovníků) a propojit je s konkrétními uživateli v systému (bylo popsáno výše).


KARTA ZAMĚSTANCE BY MĚLA OBSAHOVAT TATO DATA:
  • Jméno
  • Příjmení
  • Firma
  • Datum nástupu (aby bylo zřejmé, že má pracovník aktivní úvazek)
  • Kalendář událostí – zaškrtnuto povoleno


image.png


Pro postup nastavení objektů a dokumentace klikněte zde.


Byl tento článek užitečný?