Založení nového požadavku
  • 17 Oct 2024
  • 1 Minute to read
  • Contributors

Založení nového požadavku


The content is currently unavailable in English. You are viewing the default Czech version.
Article summary

Zde si ukážeme, jak založit nový požadavek.

Podívejte se na video nebo si přečtěte textový návod.


1. V levém menu zvolte nabídku HELPDESK  -> NOVÝ POŽADAVEK.


2. Otevře se nové okno, kde vyplníte následující POVINNÉ ÚDAJE:

  • Agenda požadavku
  • Typ požadavku
  • Zákazník (vyberte zákazníka ze seznamu zavedených v systému)
  • Předmět požadavku (stručný název problému)
  • Popis problému (podrobně popište, o co se jedná)


VOLITELNÉ ÚDAJE:

  • Priorita (zvolte prioritu hlášeného požadavku)
  • Zařízení (vyberte zařízení, ke kterému se požadavek vztahuje)
  • Kontaktní osoba (zadejte kontaktní osobu pro řešení požadavku)


3. V sekci DOKUMENTY máte možnost přiložit soubory, například fotografie problému nebo jiné relevantní dokumenty. Klikněte na tlačítko PŘIDAT PŘÍLOHU a vyberte požadovaný soubor.


4. Po vyplnění všech údajů klikněte na tlačítko ULOŽIT. Tímto se spustí přednastavené workflow pro jeho další zpracování.


Pro zjištění rozdílu mezi zákaznickým a vnitrofiremním profilem klikněte zde.


Was this article helpful?

What's Next