Založení nového požadavku
  • 17 Oct 2024
  • 1 Minuta ke čtení
  • Přispěvatelé

Založení nového požadavku


Shrnutí článku

Zde si ukážeme, jak založit nový požadavek.

Podívejte se na video nebo si přečtěte textový návod.


1. V levém menu zvolte nabídku HELPDESK  -> NOVÝ POŽADAVEK.


2. Otevře se nové okno, kde vyplníte následující POVINNÉ ÚDAJE:

  • Agenda požadavku
  • Typ požadavku
  • Zákazník (vyberte zákazníka ze seznamu zavedených v systému)
  • Předmět požadavku (stručný název problému)
  • Popis problému (podrobně popište, o co se jedná)


VOLITELNÉ ÚDAJE:

  • Priorita (zvolte prioritu hlášeného požadavku)
  • Zařízení (vyberte zařízení, ke kterému se požadavek vztahuje)
  • Kontaktní osoba (zadejte kontaktní osobu pro řešení požadavku)


3. V sekci DOKUMENTY máte možnost přiložit soubory, například fotografie problému nebo jiné relevantní dokumenty. Klikněte na tlačítko PŘIDAT PŘÍLOHU a vyberte požadovaný soubor.


4. Po vyplnění všech údajů klikněte na tlačítko ULOŽIT. Tímto se spustí přednastavené workflow pro jeho další zpracování.


Pro zjištění rozdílu mezi zákaznickým a vnitrofiremním profilem klikněte zde.


Byl tento článek užitečný?

What's Next